خبرهای داغ:
مسوول فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

ضیافت افطاری روزه اولی های فرزندان پاسداران سپاه استان در قالب طرح «پله پله تا خدا» برگزار شد  

ضیافت افطاری روزه اولی های فرزندان پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در قالب طرح «پله پله تا خدا» برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۳۶۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج،ضیافت افطاری روزه اولی های فرزندان پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در قالب طرح «پله پله تا خدا» با حضور مسوولان سپاه استان در هتل لاله برگزار شد.

لیلا رضایی مسوول فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به هدف برگزاری این برنامه بیان کرد: هدف از برگزاری این برنامه که به اسم «پله پله تا خدا» می باشد، تشویق و ترغیب نوجوانانی است که به سن تکلیف رسیده اند.

وی گفت: این تشویق و ترغیب جهت انجام واجبات الهی از سوی این نوجوانان و انگیزه ای برای ادامه این مسیر نورانی در طول زندگی آنهاست. 

مسوول فرهنگی خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به تعداد روزه اولی های حاضر در مراسم عنوان کرد: از تاریخ سوم فروردین که در کانال شمیم کوثر اطلاع رسانی انجام شد، ثبت نام برای حضور روزه اولی ها در این ضیافت الهی آغاز شد و تا ۱۵ فروردین سالجاری ادامه داشت. 

وی افزود: تعداد ۴۰ نفر از فرزندان روزه اولی پاسداران سپاه استان در این مراسم شرکت کردند اما برای ایجاد حس همدلی این عزیزان، با مشارکت موسسه ایتام استان قزوین، تعدادی از ایتام نیز در این مراسم معنوی و شاد حضور یافتند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها